Monday 18 February 2013

The glasses thing in summer



How to wear glasses when the sun is shinning?

De vogeltjes fluiten, de eerste (warme) zonnestralen vallen op de aarde neer, de sjaal kan af. Hmm heerlijk, de lente komt eraan! Nog een maandje en dan is die winter echt voorbij.

Nu de zon zich weer meer laat zien en ik sinds kort een bril draag, vroeg ik mij af hoe je in de lente/zomer omgaat met een bril. Ik bedoel, draag je dan een zonnebril op sterkte? Of draag je dan gewoon lenzen? Ik zie het al voor me dat ik ’s ochtends met mijn zonnebril op sterkte naar mijn werk fiets en mijn gewone bril vergeet, met als gevolg dat ik de hele dag verplicht met mijn sunnies op kantoor zit… Hmm not cool!

Of wat als je een dag geen zin hebt in je bril en je je lenzen draagt? Dan kun je dus niet je zonnebril met sterkte op. Of heb je in dat geval twee zonnebrillen, een gewone en een op sterkte?

Ok, I need some serious help
:-) Kom maar op met die ideeën, hoe doen jullie brildragers dat?

TIW (Today I wear)
Blouse and jumper via Sister Moon, Givenchy lipstick (No.19 - Black Plum), Erik&Emilia glasses

6 comments:

  1. Love the colour of your jumper! xx

    ReplyDelete
  2. Love the outfit!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. This is great post and i am happy to find this informative topic shared here. looking forward for more information..

    ReplyDelete
  4. This is great post and i am happy to find this informative topic shared here.
    master replica looking forward for more information..

    ReplyDelete
  5. Wow nice photography,Thanks for sharing your post!!!
    clear background image

    ReplyDelete

Thanks for your comment at my blog!