Friday 8 February 2013

Meeting Jean Paul Gaultier




What would you ask Gaultier when you could meet him?

Ik wil het weten. Nee ik moet het weten. Hoe passen ronde borsten in een puntbeha? Ik was 6 en Madonna was mijn grote voorbeeld. Vol verbazing staarde ik naar haar in dat bijzondere korset van Jean Paul Gaultier. Ik snapte er niks van..

Woensdag dacht ik aan dat moment. Op slechts een armlengte afstand stond hij naast me op het perron van centraal station Rotterdam. Ik kon het hem niet vragen. Natuurlijk niet. Zoiets vraag je niet op volwassen leeftijd aan de 60-jarige enfant terrible. En dus bleef ik, met mijn iPhone op filmmodes (klink hier voor het filmpje), zwijgend naast hem staan..

Morgen opent de Franse modeontwerper zijn tentoonstelling ‘The Fashion World of Jean Paul Gaultier’ in de Kunsthal in Rotterdam. Ik ben erbij, maar wat trek ik aan?! Deze vraag kan ik al evenmin aan hem voorleggen. En dus heb ik zijn collecties nog eens grondig bestudeerd. En eigenlijk, eigenlijk kan alles.. 

Pictures of his show will follow soon. Have a great weekend!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment at my blog!